چرا برنامه یا بازی دانلود نمی شود ؟

351
apk download

دانلود نشدن بازی و برنامه ها در سایت اپیروید می تواند دلایل مختلفی داشته باشید که در زیر به چندتا از مهمترین آن ها خواهیم پرداخت.

 

1. قدیمی بودن گوشی یا مرورگر

وقتی مرورگر گوشیتون قدیمی باشد از دانلود پیشیبانی نمی کند و باید مرورگر خود که می تواند کروم یا فایرباکس باشد را آپدیت کنید. البته می توانید از مرورگر دیگر نیز امتحان کنید و مورد تست قرار دهید که در این حالت شاید این مشکل عدم دانلود شدن فایل ها رفع شود.

 

2. عدم استفاده از دانلود منیجر

دانلود منیجر یا مدیریت کننده دانلود یکی برنامه است که وقتی روی فایل و لینکی در اینترنت کلیک می کنید امکان دریافت سریع آن را فراهم می کند. استفاده از دانلود منیجر خود باعث افزایش سرعت بارگیری فایل ها می شود و شما می توانید راحت تر دانلود های خود را مدیریت و پیگیری کنید.

 

3.خطای 404 (لینک خراب)

وقتی لینک دانلود خراب باشد فایل دانلود نمی شود و شما به یک صفحه با عنوان  404 برخورد می کنید. این خطا از دسترس شما خارج است و شما نمی توانید به صورت مستقیم این مشکل را برطرف کنید. چراکه این مشکل از سمت شما نبوده به سرور و سایت میزبان ربط دارد. در این صورت باید زیر پست برامون کامنت بزارید تا از خرابی لینک دانلود مطلع شویم و آن را در سریعترین زمان درست کنیم.

 

4. پر بودن حافظه گوشی

پر بوده حافظه گوشی یکی از عامل های اصلی عدم نصب و دانلود برنامه ها است. همیشه باید فضای خالی در موبایل خود داشته باشید تا در نصب و دانلود ها دچار مشکل نشوید.

 

5. مشکلات مربوط به اینترنت

تموم شدن حجم اینترنت یا محدودیت سرویس اینترنت نیز از دیگر دلایل دسترسی به دانلود فایل است. اگر نمی توانید از هیچ سایتی فایلی را دانلود کنید می تواند از اینترنت شما باشد.

 

 

5 موردی که در بالا نام برده شده و راه حل آن ها را گفتیم در واقع اصلی ترین ها بودن. یعنی در مواقع دیگر امکانش است دانلود نشدن برنامه و یا بازی از سایت دلایلی دیگری داشته باشد.

  1. سلام نمیدونم چجوری نصب کنم میشه راهنمایم کنید

    1. سلام امید جان
      هر بازی و یا برنامه خواستید ابتدا دانلود می کنید. بعد از اینکه دانلودشون تموم شد روی فایل نصبی دانلود شده می زنید تا نصب بازی یا برنامه اجرا بشه. اگه مجوز یا اجازه ای هنگام نصب خواست؛ آن اجازه یا دسترسی رو میدید بهش تا مشکلی نباشه حین نصب.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *