آموزش نصب دیتای بازی ها به صورت کامل

3173
آموزش نصب دیتا

آموزش نصب دیتا

آموزش نصب دیتا به صورت جامع از هر لحاظ

قبل از نصب دیتا بازی و انجام مراحل آن در نظر داشته باشید که فایل نصبی بازی را بر روی موبایل خود دانلود و نصب کنید.

2. بعد از نصب فایل نصبی ، فایل دیتا را دانلود نمایید.

3. فایل دیتا بازی را از حالت فشرده خارج نمایید و جهت استخراخ و خارج کردن فایل از حالت فشرده می توانید از ابزار خود گوشی خود و دیگر  برنامه های موجود در این عرصه استفاده نمایید. برای استخراج کردن فایل های Rar و Zip می توانید از برنامه وینرار استفاده نمایید.( البته جدیدا برنامه ZARchiver خیلی پیشنهاد می شود و رابط کاربری قوی نسبت به دیگر برنامه های فشرده سازی و استخراج دارد )

3. حال فایل استخراج شده را در محل android/obb گوشی خود کپی نمایید. البته مهم نیست کپی کنید یا انتقال دهید ، تنها چیزی که مهم است ، این می باشد که فایل و فولدر در آنجا قرار گیرند.

4. بازی را اجرا نمایید و از آن لذت ببرید.

نکات اضافی در مورد نصب دیتا:

اگر بازی اجرا نشود و نتوانید به بازی ورود کنید. علت همیشه نمی تواند عدم نصب صحیح دیتا باشد. در اینجور موارد احتمالا نسخه بازی قدیمی است و یا فایل خراب می باشد.

گوگل پلی و دیگر مارکت های اندرویدی نصب دیتا را بر روی موبایل اندروید به صورت خودکار در هنگام دانلود و نصب انجام می دهند و کاری نیاز نیست به صورت دستی انجام دهید. همچنین ما در وبسایت اپیرید بازی های حجیم را بدون نیاز به نصب دیتا قرار می دهیم که می توان به بازی پابجی ، فری فایر ، کالاف دیوتی موبایل اشاره کرد.

برخی از بازی های نصب دیتا به صورت آنلاین را دارند که در این حالت شما به صورت دستی کاری انجام نمی دهید و بازی به صورت خودکار دیتا را دریافت و نصب می کند. مثل بازی فورتنایت.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *